helgen !

helgen har varit helt underbar , i fredas firade jag pappa lite sen kom jossie och hämtade mig så vi åkte till emelie och hade lite myspys med jossie&cajsa . Jag har haft en toppenkväll med tjejerna! Massage, tjejsnack, massa gott (äckliga chips dock) och mys. Vi såg inte ens på filmen vi hyrde, haha! Typiskt oss , bildet kommer när jag har fått dom av emelie .

lörda : vaknade typ vid 12 fixa lite men spenderade dagen i min säng och mycket filmmyys , ringede cajsa och fråga om hon ville träffa mig , emil & victor i klassen . vi träffade dom hade inte så mycket att göra så vi gick ända hem till ludwig . vi va typ hos han 1 timme eller nått , svin kul ! när vi skulle gå hem i från han va jag tvungen att följa dom eftersom dom inte hittar i åtvid och jag bor 500 meter från ludde men vad gör man inte för att vara snäll . jag höll på att frysa ihjäl men cajsas mamma körde hem mig sen bara för att jag inte skulle gå hem , kom hem satte mig hos min bror och kollade på paradiset och lite eftersom jag alltid missa alla avsnitt för man är i stallet då .. så kom nog inte i säng före halv 3 och så vaknade man av att telefonen ringde hemma , larmet hade gått för kaninen hade varit ute och hoppas vid 12 . vad ska man ha kanin till ? även fast det är sönda i dag har jag gjort mycket , bakat socker"pannkaka" , försökt att få med cajsa till ÅFF-matchen , ÅFF-match , hästhoppning på tv . annars har min dag som vanligt varit vid tv/datorn .. just det ja , jag plugga lite till proven som vi ha i morgon med . skolan som jag älskar så mycket !
nej , men det är typ min helg . slänger in lite bilder och det med sen men ni kan ju alltid få en i från mig på världens bästa häst som jag inte har träffat på 2 månader nu , måste ta och hälsa på cider nu . får bäl bli i veckan om man har tid och ork att träffa han efter allt som har hänt med andra hästen .. som mamma säger sorg löser inga skrubbsår !

Postat av: MLI

ofta du har kopierat min text :O

"Jag har haft en toppenkväll med tjejerna! Massage, tjejsnack, massa gott (äckliga chips dock) och mys. Vi såg inte ens på filmen vi hyrde, haha! Typiskt oss"

2010-10-19, 16:39:56 - URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: