Min helg.

Om ni undrar varför det inte har blivit något bloggande i helgen är det för att jag inte har varit hemma utan den har jag spenderat nere i ronneby, hos kusiner och allt. Vi åkte alla redan på Fredags kvällen och va nere vi 12 typ, då va det bara sängen eftersom kusinen sov hos mormor kan man inte få någon sovmorgon.. På Lördagen va det en hel del som skulle göras innan vi skulle iväg på Diggoloo, eftersom bror min tog bilen till en kompis fick det bli en promenad till maxi och lite fix.
Diggiloo var grymt bra det här året och även det sista, vi som alltid har gått på det varje år och speciellt på premiären.. På Söndagen fixade vi då även lite ärende, blev en sväng till maxi, gå till morfars grav och sätta blommor.. Åt lite med kusinerna och sen åkte vi hemåt, efter en lång bilresa på 4 timmar var vi äntligen hemma. Skönt att få sova i min säng!
Min dator vill inte sammarbeta så tyvärr får ni inga bilder utan dom kommer upp snart!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: